Wstępne wyniki sprzedaży osiągnięte przez Stokrotkę

Aktualności

Wstępne wyniki sprzedaży osiągnięte przez Stokrotkę

06 października 2016

Zarząd Emperia Holding S.A. podał, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. osiągnęła we wrześniu 2016 r. wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 188 mln zł i były one wyższe od analogicznego okresu w ubiegłym roku o ok. 13,5%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec-wrzesień wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 r. o 17,1%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-wrzesień wyniosły 1, 710 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 r. o 21,8%. Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki we wrześniu 2016 r. wyniósł około 3,8%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec – wrzesień 2016 r. wyniósł około 5,4% oraz w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. wyniósł około 6,8%. W wrześniu 2016 r. otworzono 3 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów franczyzowych powiększyła się o 1,3 tys. m². Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec września 2016 r. wyniosła 358. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec września br. wyniosła 170,6 tys. m².