Wśród najcenniejszych marek w Polsce pięć z sektora FMCG

Aktualności

Wśród najcenniejszych marek w Polsce pięć z sektora FMCG

Badania najbardziej cenionych w Polsce marek przeprowadziła agencja Havas Media. Wśród 10 najcenniejszych brandów, znalazło się 5 należących do sektora FMCG.

Najbardziej cenioną przez polskich konsumentów marką jest Nivea. Na trzecim i czwartym miejscu kolejno uplasowały się marki Rossmann i Biedronka. Szóste miejsce zajął Tymbark, na dziesiątej pozycji skwalifikowano Cisowiankę. Jak informują autorzy raportu, wysoka lokata marek handlowych pokazuje, że dla Polaków wciąż ważne są kwestie funkcjonalne. Pozostałe miejsca zajęły kolejno: drugie – Google, piąte – You Tube, siódme – Allegro, ósme – Samsung, dziewiąte – Mercedes Benz. Badania przeprowadzono na ponad 21 tys. respondentów i 71 markach w 9 kategoriach produktowych.