Stokrotka rozpoczęła nową kampanię lojalnościową dla swoich klientów. Tym razem będzie można zgromadzić kuchenne naczynia znanej włoskiej firmy Pagnossin. Akcja potrwa do 23 marca przyszłego roku.
Akcja „Włoski design w Twojej kuchni” polega na wydawaniu klientom znaczków Pagnossin za dokonanie jednorazowych zakupów za kwotę min. 30 zł lub jej wielokrotność (30 zł = 1 znaczek, 60 zł = 2 znaczki itd.). Dodatkowe znaczki będzie można także otrzymać, kupując produkty oferowane w specjalnej promocji pod nazwą „Ekstra znaczek”.
Stokrotka we współpracy z włoską firmą przygotowała zestawy ceramicznych naczyń kuchennych, m.in. talerze na zupę, obiadowe, deserowe, miski do sałaty.
Przekazując kasjerowi 1 Kartę Kolekcjonerską wypełnioną odpowiednią liczbą znaczków Pagnossin (40, 50 lub 60), klient nabywa prawo do zakupu produktu tej marki za 1 grosz. Naczynia można nabyć także po uzbieraniu połowy ilości znaczków, w promocyjnych cenach.
Produkty można znaleźć w sklepach Stokrotka na specjalnie przygotowanych ekspozytorach. Akcja będzie promowana w gazetkach reklamowych sieci, na materiałach dostępnych w sklepach oraz w social mediach.
źródło: informacja prasowa