Stokrotka konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku. W 2023 sieć zamierza utrzymać obecne tempo rozwoju. Oznacza to, że w tym roku otworzy sklep numer 1000.
Pod koniec minionego roku Stokrotka uruchomiła 900. sklep, supermarket w Gdańsku. Od kilku lat firma dynamicznie się rozwija, powiększając sieć o około 100 sklepów rocznie. Plany na ten rok zakładają kontynuację tego dobrego trendu.
– Chcemy utrzymać obecne, szybkie tempo rozwoju. Pokazuje ono naszą sprawność operacyjną, a także dopasowanie sklepów oraz oferty do potrzeb klientów. Stokrotki zlokalizowane są dzisiaj w całej Polsce, a my konsekwentnie umacniamy pozycję sieci na rynku, otwierając nowe placówki zarówno dzięki rozwojowi organicznemu, jak i przejęciom – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotki, dyrektor sprzedaży i marketingu.
– W tym roku otworzymy 1000. sklep naszej sieci. To ważny moment dla naszego rozwoju. Koncentrujemy się w tym okresie na jak najlepszym odpowiadaniu na obecne potrzeby klientów. Rozwijamy naszą ofertę produktów marki własnej, łączącej wysoką jakość z korzystną ceną. Ważne pozostają dla nas również działania promocyjne, w tym przygotowywanie specjalnych ofert dostępnych z aplikacją Nasza Stokrotka. Dzięki nim nasi klienci oszczędzają w czasie codziennych zakupów – dodaje Wawryszczuk.
W związku z rozwojem Stokrotka powiększa także swoją sieć logistyczną. Obecnie ma trzy centra dystrybucyjne w województwach lubelskim, mazowieckim (otwarte w minionym roku w Teresinie) i śląskim. W tym roku, w ostatnim kwartale, uruchomione zostanie czwarte centrum dystrybucyjne, które powstaje obecnie w Rzeszowie. Docelowo będzie ono zaopatrywać w artykuły spożywcze 250 sklepów Stokrotki.