Tymbark przez ostatni weekend świetnie bawił się wraz z festiwalowiczami na Open’erze. Jako partner wydarzenia marka zorganizowała wyjątkową strefę chillout’u i inne atrakcje. Jedną z nich było zaproszenie do Tymbarkowej strefy trójki YouTuberów ze Studia Tymbark.
Na Open’erze, wielkim święcie muzyki, nie mogło zabraknąć marki Tymbark, która wie wszystko o tym, jak świetnie się bawić na takich imprezach. Specjalna strefa chillout’u Tymbarku była wyjątkowym miejscem – festiwalowicze w niej odpoczywali i relaksowali się, korzystali z darmowego Wi-Fi i oczywiście popijali swoje ulubione Tymbarki. To miejsce przyciągnęło też na festiwal ekipę Studia Tymbark.
Zuzia, Skkf i Jaś przyjechali na Open’er, by wspólnie z Tymbarkiem przygotować specjalną relację z tego wydarzenia. W Tymbarkowej strefie m.in. pomagali ilustratorowi, grafikowi WhyDuck’owi w malowaniu ogromnej butelki Owoców Świata, ale też spotkali się z fanami, rozdawali autografy i rozmawiali z każdym, kto zechciał zamienić z nimi słowo. Po spotkaniu powstał film, specjalny odcinek Studia Tymbark, który nagrany został właśnie z udziałem fanów trójki YouTuberów.