Tymbark z nową festiwalową strefą

Kampanie

Tymbark z nową festiwalową strefą

23 lipca 2019

W tym roku Tymbark był obecny na Open’er Festival z nową dedykowaną strefą KOCHAJ ŻYCIE. Dwupiętrowa zielona przestrzeń chilloutu zachęcała do spotkań i odpoczynku między koncertami. Specjalnie zaaranżowane miejsce w roślinnym klimacie pozwalało zrelaksować się w otoczeniu zieleni, kwiatów oraz festiwalowych grafik zaprojektowanych przez artystę ilustratora Whyducka.

Open’er Festival co roku przyciąga do Gdyni dziesiątki tysięcy miłośników dobrej muzyki. Fani z całej Polski i z zagranicy spotykają się na koncertach światowej sławy gwiazd. Na tym wydarzeniu ponownie nie mogło zabraknąć Tymbarku, który tym razem przygotował dla festiwalowiczów nową, zieloną strefę chilloutu.

W środku strefy czekała designerska przestrzeń z huśtawką, która stała się niebanalnym tłem do pamiątkowych zdjęć. Z balkonu na piętrze można było oglądać koncerty swoich ulubionych artystów. Tymbark tradycyjnie zadbał też o owocowe orzeźwienie – uczestnicy festiwalu mieli szansę spróbować najnowszego połączenia egzotycznego mango i orzeźwiającej mięty oraz nowych smaków Lemoniady, Herbolady i H2Owoc.

Design nowej strefy został dopasowany do charakteru marki, a fanów muzyki witał duży podświetlany napis „KOCHAJ ŻYCIE”. Open’er to już drugi z trzech tegorocznych letnich festiwali, na których Tymbark łączy się z najlepszą muzyką. Już 16 sierpnia marka zaprasza do swojej strefy na Kraków Live Festival.