W tym roku mija dokładnie 80 lat, odkąd polskie jabłka wpadły w ręce ekspertów Tymbarku i zaczęło się wielkie tłoczenie. Co jest potrzebne, by tworzyć najlepsze soki? Z pewnością trzeba mieć wiedzę i doświadczenie – a Tymbark przez lata poznawał tajniki odpowiedniego podejścia do owoców. Należy też sięgać po najlepsze surowce – eksperci Tymbarku od 80 lat współpracują z zaufanymi polskimi sadownikami i wiedzą, gdzie szukać idealnych jabłek. Co jeszcze świadczy o ekspercie? Dbanie o jakość produktów, troska o każdy szczegół – Tymbark ma to wszystko! Bo to już 80 lat historii doskonałego smaku i doświadczenia w tłoczeniu najlepszych soków.
By uczcić swoje 80-lecie, Tymbark stworzył specjalną linię soków 100% Tłoczonych z Jabłek: Champion, Antonówka i Jonagold to specjalne urodzinowe niespodzianki dla Konsumentów. W nowej kampanii marki poznajemy natomiast sekrety 80-letniej tradycji.
Animowany spot w prosty i humorystyczny sposób przedstawia historię tłoczenia w Tymbarku i proces pracy ekspertów. Odwzorowuje on też podejście marki do owoców – pokazuje, że Tymbark to połączenie wiedzy specjalistów z ich troskliwym podejściem do pracy i radością, jaką gwarantują jej efekty. Wchodzimy w świat designu opakowań nowej linii soków 100% Tłoczonych z Jabłek, by dowiedzieć się, jak to się dzieje, że są one tak pyszne i wyjątkowe. Dowiadujemy się też, ile pracy i zaangażowania wymaga proces tłoczenia. Na koniec 80 lat historii tłoczenia Tymbarku przypieczętowane zostało wielkim tłokiem, pod który wpadają wszystkie jabłka, zanim zostaną zamknięte w kartonie pysznego soku. To właśnie nasza gwarancja smaku!
Zapraszamy do zapoznania się ze spotem na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UzQqd8qSQXg