A gdyby tak połączyć wodę i naturalny sok owocowy w jednym napoju? Tymbark już się nad tym nie zastanawia, bo wprowadził ten pomysł w życie. Najnowsza kampania tłumaczy, jakie to proste. Tymbark H2Owoc to i woda, i sok owocowy – bez dodatku cukru. Zdrowie i owoce – bez słodzików. Orzeźwienie i smak – bez konserwantów.
Nowa kampania marki Tymbark prezentuje połączenie wody i najlepszych owoców w jednym – H2Owoc. Jej przekaz jest tak prosty, jak skład nowości od Tymbarku. Idealne proporcje, bez dodatku cukru, słodzików, barwników ani konserwantów. Po prostu orzeźwiająca woda i wartościowy sok 100% owocowy.
H2Owoc to innowacyjne napoje w trzech unikalnych owocowych smakach: Ananas, Malina i Truskawka. Każdy wariant stanowi źródło cennych witamin C lub E.
Oprócz kampanii telewizyjnej, nowość pojawi się w spotach na VOD oraz YouTube, w komunikacji outdoorowej, na citylightach oraz w bankomatach. Wspierać ją będą także działania digitalowe i współpraca z Influencerami. Konsumenci zapoznają się także z H2Owoc dzięki ekspozycjom w punktach sprzedaży.