Trendy i innowacje na Targach RetailShow

Aktualności

Trendy i innowacje na Targach RetailShow

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow to wiodące wydarzenie branży handlowej. Poza szeroką ofertą wystawców uczestnicy będą mogli wziąć udział w konferencji Retail Congress 2017. Targi są także okazją, by poznać najlepsze produkty i koncepty sklepowe wyłonione przez Jury w konkursach Innowacje Handlu 2017 oraz Best Shop Concept 2017.

Targi RetailShow odbędą się 15 i 16 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

– Co roku na organizowanej pierwszego dnia targów konferencji Retail Congress najlepsi branżowi specjaliści dzielą się swą wiedzą i doświadczeniem z zarządami sieci handlowych z uczestnikami tej konferencji. Podczas tych dwóch dni cała branża handlowa korzysta z okazji porównania w jednym miejscu bogatej oferty wystawców, poznania najnowszych trendów projektowania sklepów, wymiany doświadczeń i przekazania oczekiwań dostawcom i producentom – powiedział Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu firmy ECP Polska.

Pierwszy dzień Targów RetailShow warto wykorzystać na udział w konferencji Retail Congress. Pierwsza część poświęcona będzie trendom w projektowaniu sklepów i nowym konceptom działającym w systemie omnichannel. Wśród omawianych tematów znajdzie się tworzenie optymalnych wnętrz handlowych czy koncepcja sklepu przyszłości, który stanie się elastyczną przestrzenią. W drugim bloku tematycznym eksperci z wiodących firm IT przybliżą innowacyjne rozwiązania dla handlu. Ostatnia część będzie poświęcona zarządzaniu. Będzie mowa o customer experience w kontekście badań klientów, budowaniu wizerunku cenowego sieci detalicznej czy najnowszych trendach w zarządzaniu jakością w obsłudze klienta.

Targi RetailShow to także 2 konkursy, do których co roku zgłasza się coraz więcej firm. W konkursie Innowacje Handlu 2017 zostaną wyłonione najlepsze rozwiązania w 14 kategoriach. Z kolei w konkursie Best Shop Concept 2017 uczestnicy powalczą o miano najciekawszego konceptu sklepowego, który wyróżnia się pod względem estetycznym i użytkowym. W tym roku można zgłaszać sklepy w 7 kategoriach.

Patronem medialnym wydarzenia jest „Poradnik Handlowca”.