Top Market startuje z telewizyjną kampanią wizerunkową

Aktualności

Top Market startuje z telewizyjną kampanią wizerunkową

Kampania wizerunkowa, wspierająca markę znanej sieci Top Market rozpoczyna się od 29 listopada br. Kampanię zaplanowała agencja Value Media i obejmie serię sportów sponsorskich w programach sportowych, prognozach pogody oraz przed popularnymi serialami telewizyjnymi w wiodącej, ogólnopolskiej stacji TV.

Działania są częścią strategii budowy rozpoznawalności i utrwalenie wśród konsumentów marki Top Market oraz marki własnej Spiżarnia Dworska. Start kampanii w telewizji ogólnopolskiej został zaplanowany na okres przedświąteczny.

Polska Grupa Supermarketów (PGS) liczy 600 sklepów, zarówno tych działających pod markami Grupy (Top Market, Minuta8, Delica), jak i blisko współpracujących z nią. Grupa zatrudnia łącznie ponad 8500 pracowników w placówkach na Lubelszczyźnie, Pomorzu, Warmii, Kujawach, Podlasiu oraz w województwie łódzkim.