Targi i Kongres FMCG GK Specjał

Targi i Kongres FMCG GK Specjał

W dniach 8-9 listopada w Rzeszowie Grupa Kapitałowa Specjał zorganizowała XXVI Targi Biznes Żywność Medycyna wraz z kongresem FMCG. W ramach kongresu odbyły się interesujące prezentacje i panele dyskusyjne. Jeden z nich – dot. rynku produktów mrożonych – moderowany był przez prezesa i redaktora naczelnego Poradnika Handlowca – Wiesława Generalczyka.

Targi GK Specjał od lat są jedną z najważniejszych imprez handlowych w Polsce, tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 300 wystawców – producentów lokalnych i globalnych, nie zabrakło też oferty dla HoReCa oraz stoisk sieci franczyzowych Livio, Nasz Sklep i Rabat Detal.

Pierwszego dnia targów prezes Krzysztof Tokarz tradycyjnie wręczył producentom Złote Medale oraz statuetki Złoty Specjał – wyróżnienie to w kategorii osobowość roku otrzymał Rafał Trydeński – Unilever – head of country Poland, Baltics and Ukraine.

Pełna lista nagrodzonych obejmuje:

STATUETKI MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA W KATEGORII BIZNES:

  • TOP MARKA W BIZNESIE: Grupa Żywiec S.A.
  • PARTNER ROKU 2023: POLSKI OGRÓD SP. Z O.O.
  • OFERTA TARGOWA: PPL KORAL SP. J.

STATUETKI PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA W KATEGORII ŻYWNOŚĆ:

  • TOP MARKA W ŻYWNOŚCI: KUPIEC SP. Z O.O.
  • PARTNER ROKU 2023: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy
  • OFERTA TARGOWA: Mars Polska Sp. z.o.o.

Statuetki Złoty Specjał

  • PRODUKT ROKU: Zakłady Tłuszczowe Bielmar Sp. z.o.o.
  • DYNAMIKA SPRZEDAŻY: OSHEE™ Polska Sp. z o.o.
  • WSPÓŁPRACA 2023: HJ Heinz Polska Sp. z o.o.
  • PARTNER FLOTOWY: Autoryzowany Salon i Serwis ŠKODA P.H.U. Edward Buława
  • OSOBOWOŚĆ ROKU: RAFAŁ TRYDEŃSKI

Po części oficjalnej, goście wspaniale bawili się na  koncercie gwiazdy wieczoru – zespołu Poparzeni Kawą Trzy.

Prezes Specjał przedstawił gościom wieczornej gali ambitne plany rozwoju całej Grupy Kapitałowej oraz przejętej w ubiegłym roku Grupy REN – specjalizującej się w dystrybucji produktów mrożonych.

To właśnie mrożonkom poświęcony był panel dyskusyjny moderowany przez prezesa i redaktora naczelnego Poradnika Handlowca – Wiesława Generalczyka.

Wstęp do dyskusji przygotował Remigiusz Czernecki wiceprezes zarządu GK Specjał oraz Arkadiusz Chmal prezes REN.

Zaproszeni paneliści:

  • Magdalena Kozłowska, Dyrektor Zarządzająca Europa Środkowa i Wschodnia, Aviko
  • Paweł Wojciechowski, Sales Director for Poland and Central Europe at FRoSTA Poland,
  • Marcin Snopkowski, Dyrektor Generalny, Lodziarnie Firmowe Sp. z o.o. Sp.k.
  • Paweł Niewadzi, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Polski Ogród Sp. z o.o.
  • Konrad Szpotowicz, National Customer Development Manager & Route To Market Transformation Lead, Unilever Polska Sp. z o.o.
  • Władysław Gąska, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, Koral Trade Sp. z o.o.
  • Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał

debatowali nad sytuacją na rynku produktów mrożonych w Polsce. Zarówno problemów dotyczących Grupy REN, jej rozwoju, jak i problemów dotykających handlu tradycyjnego oraz wsparcia sprzedaży mrożonek w tym ważnym dla producentów kanale sprzedaży.

W ramach 5 już edycji Kongresu FMCG licznie zgromadzeni eksperci, liderzy opinii oraz kluczowe postacie w polskim handlu, w tym przedstawicieli kierownictw największych koncernów i firm rynku FMCG oraz biur badawczych debatowali jak zmienił się detaliczny obraz Polski? Czego nauczyły nas ostatnie 3 lata?  Rola Małego Formatu i zmiany zachowań konsumentów.

Od lewej: redaktor naczelny “Poradnika Handlowca” Wiesław Generalczyk wraz z Rafałem Trydeńskim, szefem firmy Unilever na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę oraz Remigiusz Czarnecki, Wiceprezes Zarządu, GK Specjał