Tarczyński kampania kabanosów

Kampanie

Tarczyński kampania kabanosów

12 października 2015

Po sympatycznym Włochu i boskiej Helladii, nadszedł czas na walecznych Wikingów. Tej jesieni to właśnie wojownicy z Północy promują najpopularniejsze kabanosy w Polsce. Kampania marki Tarczyński obejmie telewizję, kino oraz digital. Dodatkowym wsparciem jest promocja konsumencka oraz ogólnopolska akcja degustacyjna.

Rozwijając koncept „CUDZE CHWALIMY, SWOJE ODKRYWAJMY”, 9 października wystartowała kampania promująca Tarczyński Kabanosy Exclusive nie tylko jako przekąski, ale również składniki dań. W spotach TV dzielni Wikingowie podpowiadają, że produkty Tarczyńskiego to świetna propozycja dla osób, które lubią kulinarne odkrycia.

Działania komunikacyjne trwać będą od początku października do końca listopada 2015 roku. Spoty telewizyjne pojawią się we wszystkich wiodących stacjach (TVP, TVN, POLSAT) oraz  kanałach tematycznych. Kampania zostanie uzupełniona aktywnością w Internecie m.in. w serwisach TVN player, iPLA, VoD, TVN24 oraz social media (Facebook, YouTube).

Dodatkowym wsparciem jest promocja konsumencka, w której zawartość każdego opakowania Kabanosów Exclusive została powiększona o 25%. Działanie firmy Tarczyński S.A.  jest innowacyjnym krokiem na rynku produktów mięsnych. Czytelna komunikacja – liczne materiały POS, widocznych komunikacja 25% gratis – ułatwią dotarcie konsumentów do  wybranych produktów. Inicjatywie towarzyszą liczne degustacje prowadzone przez ponad 1000 dni degustacyjnych. Konsumenci będą mieli okazję, m.in. spróbować nowego smaku Kabanosa Exclusive wołowego. Ponadto dla ułatwienia samplingu, producent udostępnił na Facebooku aplikację,  która umożliwia znalezienie najbliższej lokalizacji sklepu z degustacją.

Ale promocja kultowych Kabanosów Exclusive to nie wszystko… Tarczyński S.A. postanowił przedstawić światu pierwsze kabanoski 100% drobiowe dla dzieci pod marką GRYZZALE. Komunikację wzmocni sponsoring i lokowanie produktu w programie APLAUZ APLAUZ, emitowanym w TVN. Firma Tarczyński S.A. jest sponsorem zestawów nagród dla małych uczestników programu,  w których skład wchodzą walizki pełnej przysmaków dla dzieci oraz tablet topowego brandu.