Świąteczna kampania promocyjna Pasaży Tesco

Aktualności

Świąteczna kampania promocyjna Pasaży Tesco

30 listopada 2016

W grudniu, jak co roku, Pasaże Tesco przygotowują moc świątecznych atrakcji. Klienci będą mogli wziąć udział w wielu wyjątkowych aktywnościach. Tym razem, w wybranych lokalizacjach, odwiedzający spotkają się z gwiazdami oraz Świętym Mikołajem, a w 52 Pasażach w całej Polsce odbędzie się akcja rabatowa.

Przed świętami Bożego Narodzenia Pasaże Tesco już po raz kolejny stawiają na akcje promocyjne, wydarzenia specjalne oraz działania wizerunkowe, które mają zachęcić klientów do skorzystania z oferty sklepów i punktów usługowych. Działania te są częścią realizowanej kampanii budującej świadomość marki Pasaży Tesco.

Już 10 grudnia w Pasażu Tesco w Zielonej Górze przy ulicy Energetyków 2A odbędzie się spotkanie z gwiazdami. Dorota Gardias poprowadzi warsztaty dekoracyjne oraz opowie klientom jak w prosty sposób i tanim kosztem zaaranżować świąteczny stół. Mateusz Gessler przyrządzi świąteczne potrawy oraz zdradzi swoje oryginalne pomysły na ich przygotowanie. Wydarzenie będzie połączone z akcją prosprzedażową, podczas której za zrobione zakupy na terenie Pasażu Tesco klienci odbiorą świąteczne upominki.

Specjalne wydarzenie świąteczne zaplanowano także w Centrum Handlowym Gocław przy ulicy Fieldorfa 41 w Warszawie. 18 grudnia można będzie spotkać tam gwiazdy – Mateusza Gesslera, Paulinę Krupińską, Joannę Jabłczyńską, Dorotę Gardias, Klaudię Halejcio, Maję Sablewską, Kamilę Szczawińską oraz Karola „Blowka” Gązwę. Zaproszeni goście włączą się w charytatywne ozdabianie pierników, z którego dochód zostanie przekazany Fundacji Tesco Dzieciom. To już kolejny rok, kiedy Pasaże w kooperacji z fundacją i zaproszonymi gwiazdami organizują „Wielką Akcję Charytatywną” W czasie wydarzenia odbędzie się również akcja prosprzedażowa dla klientów robiących zakupy w Pasażu. Działania będą wspierane kampanią radiową.

Pasaże Tesco dzięki różnorodności asortymentu są idealnym miejscem do zrobienia świątecznych zakupów. Poprzez działania promocyjne chcemy uprzyjemnić klientom czas w naszych galeriach, a także sprawić, by mogli choć na chwilę oderwać się od bardzo intensywnych, świątecznych przygotowań – mówi Łukasz Kędzior, Marketing Manager ds. Centrów Handlowych Tesco.

Uzupełnieniem świątecznych działań w Pasażach Tesco będzie Magiczny Weekend Rabatów, który zaplanowano na 10 i 11 grudnia w 52 lokalizacjach w całej Polsce. W tych dniach klienci skorzystają ze zniżek, licznych rabatów oraz specjalnie przygotowanych promocji. Klienci Pasaży mogą liczyć na zakupy w wyjątkowej świątecznej atmosferze – w wybranych centrach pojawi się Święty Mikołaj. Podobnie jak w poprzednich latach Pasaże Tesco będą komunikować swoje działania świąteczne w RMF FM. Na antenie radia odbędzie się konkurs konsumencki, w którym do wygrania będą karty podarunkowe do zrealizowania w Pasażach Tesco.