20 tysięcy Internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń. Wspólnie z fanami, marka uzbierała w rekordowym czasie 100 tys. Zł. Po tym sukcesie, Tymbark kontynuuje akcję – wciąż przekazuje 5 zł za każdą zmianę zdjęcia na Facebooku i chce przekazać dla Akademii Przyszłości jeszcze więcej.
Tymbarkowa akcja Oddaj ProfiLOVE zyskała ogromne wsparcie fanów marki. Użytkownicy Facebooka tak mocno się w nią zaangażowali, że w 9 dni wspólnie zebrali 100 tys. zł na realizację marzeń podopiecznych Akademii Przyszłości.
Choć planowana suma została zebrana, licznik wciąż pracuje. Kwota ciągle rośnie, gdy kolejne osoby dołączają do akcji – docelowo Tymbark chce przekazać na dziecięce marzenia nawet ćwierć miliona zł.
Zmiana zdjęcia profilowego to wszystko, co trzeba zrobić, by dołączyć się do akcji. Każdorazowe użycie specjalnej nakładki na Facebooku z hasłem „Oddaję ProfiLOVE na marzenia dzieci” to kolejne 5 złotych od Tymbarku.