Nasze Nagrody
20 marca 2019
Kampanie
Butelka wódki Björn, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia.…
Nowości
Marka Bakalland wprowadza innowacyjną przekąskę – BA!rdzo Bakaliowe Tabliczki. Nowość Bakalland to nie jest zwykła…
Aktualności
W 2018 r. Carlsberg Polska osiągnął dobre wyniki, w tym wzrost wolumenu i wartości sprzedaży,…
Grupa Eurocash opublikowała sprawozdanie dotyczące działalnośći niefinansowej spółki. W minionym roku firma zrealizowała kilkanaście inicjatyw…
Wdrożenie kolejnych innowacyjnych rozwiązań omnikanałowych, zwiększenie sprzedaży i oddziaływania marki w Internecie oraz rozwój technologii…
W 2018 r. najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu…
19 marca 2019
Do końca roku przy Centrach Handlowych Auchan zostanie zainstalowanych 12 szybkich ładowarek samochodów elektrycznych należących…
W ostatnim roku obrotowym przychody 250 największych detalistów na świecie wzrosły o blisko 6%. Niezagrożoną…
W ostatnich latach zmienił się podział polskiego rynku pod względem formatów punktów sprzedaży. Przybyło supermarketów,…
Audyt sklepów dyskontowych wykazał spore różnice w cenach regularnych 10 popularnych produktów marek narodowych i…
Zgodnie z wynikowym szacunkiem GUS, ubiegłoroczne zbiory owoców wyniosły ok. 5,1 mln t (+62%). Tym…
Marka Akuku! stawia na aktywną, rodzinną komunikację w przestrzeni kinowej. Do końca roku w 46…
„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Zapowiada…
Już niebawem wprowadzony zostanie nowy program lojalnościowy Mój Spar. Dzięki nowemu programowi, klienci sklepów uczestniczących…
Z okazji Światowego Dnia Wody spółka Procter & Gamble (P&G) świętuje osiągnięcie wyznaczonego na 2020…
Mięsa, zupy i słodkie wypieki to dania kuchni polskiej, na które są gotowi skusić się…
Nr 381
Zapisz się, a otrzymasz informacje o nowych artykułach, promocjach i akcjach naszych oraz naszych partnerów.
Regulamin:
26 listopada 2024
Więcej wyników badań prasy
Syndykatowe badania czytelnictwa prasy handlowej - więcej wyników
Poznaj ofertę reklamową Poradnika Handlowca
Stosujemy pliki cookies w celach statystycznych i marketingowych. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki, aby zarządzać cookies.