Stokrotka Sp. z o.o. konsekwentnie pracuje nad intensywnym rozwojem sieci supermarketów i umacnianiem jej pozycji rynkowej. 3 marca 2014 roku Zgromadzenie Wspólników Spółki podjęło decyzję o wzmocnieniu dotychczasowego składu osobowego zarządu, poprzez powołanie dyrektora handlowego, członka zarządu – Mirosława Wawryszczuka oraz dyrektora ds. franczyzy, członka zarządu – Krzysztofa Książka odpowiedzialnego za nowy, istotny obszar działalności spółki.
Mirosław Wawryszczuk, absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Lubelskiej, związany jest z Grupą Kapitałową Emperia od 14 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w handlu dobrami FMCG po stronie dystrybucyjnej oraz detalicznej. W swojej karierze pracował w organizacjach prowadzących własne punkty sprzedaży oraz współtworzył formaty franczyzowe. Ostatnio odpowiadał za strategię asortymentową, promocyjną i cenową supermarketów Stokrotka pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu. Jako członek zarządu Stokrotki będzie odpowiedzialny za strategiczny dla spółki obszar zakupów, sprzedaży i marketingu. Wybór Mirosława Wawryszczuka stanowi zakończenie procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora handlowego Stokrotka Sp. z o.o.
W minionym roku zapadła strategiczna decyzja o rozwoju sieci Stokrotka w oparciu o opracowane rozwiązanie franczyzowe. W ostatnim kwartale 2013 sieć uruchomiła pierwszą placówkę testową, natomiast z końcem pierwszego kwartału 2014 roku Stokrotka będzie gotowa zaproponować polskim detalistom ofertę efektywnego konceptu franczyzowego, którego siła tkwić będzie w kompleksowym rozwiązaniu oferującym współpracę poczynając od budowania asortymentu po działalność operacyjną i logistyczną. Ze względu na wagę franczyzy, jako kolejnej drogi intensywanego rozwoju sieci, do zarządu powołany został Krzysztof Książek – dyrektor ds. franczyzy, członek zarządu. Jest on absolwentem Wydziału Ekonomii UMCS w Lublinie oraz Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej. Ukończył Executive MBA w SGH w Warszawie we współpracy z University of Minnesota. Ze spółką Stokrotka współpracuje od 11 lat. Początkowo był związany z działem zakupów, następnie zarządzał supermarketami Stokrotka odpowiadając za obszar operacyjny jako dyrektor makroregionu. Od 2013 roku odpowiada za istotny dla sieci Stokrotka projekt wdrożenia konceptu franczyzowego. Jako członek zarządu będzie koordynował rozwój tego obszaru.
Nowi menadżerowie posiadają szerokie kompetencje w kluczowych dla spółki obszarach. Wykorzystanie ich wiedzy i umiejętności pozwoli na jeszcze efektywniejsze zarządzanie dynamicznym rozwojem sieci supermarketów Stokrotka.