Ogólnopolska sieć supermarketów Stokrotka wystartowała z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”, realizowaną we współpracy z TCC Retail Marketing. Za zebrane znaczki klienci otrzymają praktyczne akcesoria kuchenne. Akcja potrwa do 14 sierpnia.
Każdy, kto dokona jednorazowych zakupów w sklepach sieci za kwotę min. 25 zł lub jej wielokrotność, otrzyma znaczek. Po zebraniu minimum 30 znaczków, klienci będą mogli zakupić wybrane akcesoria kuchenne marki Nutrifresh za 1 grosz.
‒ Od wielu lat sieć Stokrotka aktywnie buduje relacje z klientami poprzez kampanie lojalnościowe. W odpowiedzi na rosnącą świadomość konsumentów na temat zdrowego odżywiania i chęć zapobiegania marnowaniu żywności, Stokrotka zaprasza swoich klientów do wzięcia udziału w akcji „Świeżość na uwadze mamy”. Kampania promuje zdrowy styl życia i tym samym kształtuje prawidłowe nawyki żywieniowe. Jestem głęboko przekonany, że innowacyjne i praktyczne akcesoria kuchenne Nutrifresh pomogą lojalnym klientom Stokrotki zadbać o zdrowe odżywianie, a jednocześnie pokażą, że odpowiednie przechowywanie żywności może skutecznie zapobiec jej wyrzucaniu ‒ tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.