Sieć sklepów Stokrotka podpisała umowę przejęcia 14 sklepów spożywczych, działających w województwie mazowieckim. Transakcja ma zostać zrealizowana do końca 2022 roku z zastrzeżeniem spełnienia warunków określonych w umowie, w tym uzyskania zgody UOKiK.
Zgodnie z umową sieć sklepów Stokrotka powiększy się o 14 nowych sklepów w województwie mazowieckim. Ich oczekiwana sprzedaż ma wynosić ponad 100 milionów złotych. Obecnie Stokrotka prowadzi 840 sklepów w całej Polsce. Dzięki zawartej umowie sieć kontynuuje szybkie tempo rozwoju stacjonarnych sklepów, dążąc do otwarcia w tym roku około 150 nowych placówek.
– Zawarta umowa dotycząca przejęcia 14 nowych sklepów jest dla nas kolejnym ważnym krokiem w rozwoju Stokrotki. W 2021 roku dołączyliśmy w ten sposób do naszej sieci 8 placówek w województwie mazowieckim. Konsekwentnie realizujemy więc dalej strategię budowania naszej pozycji na rynku, łącząc wzrost organiczny z działaniami dotyczącymi nowych przejęć. Ważne jest dla nas, że dzięki podpisanej umowie możemy dotrzeć do szerszego grona klientów z wartościami, które przyświecają nam od początku istnienia: bogatym asortymentem, doskonałą jakością, świetnymi promocjami oraz bliskością naszego sklepu i wygodą zakupów – mówi Arūnas Zimnickas, Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu Stokrotki.
– W dalszym ciągu koncentrujemy się na dynamicznym rozwoju na polskim rynku, zarówno poprzez szybki wzrost organiczny, jak i fuzje oraz przejęcia, kierując się przede wszystkim kryterium dobrego dopasowania do modelu biznesowego Stokrotki. Arūnas Zimnickas i jego zespół wykonują świetną pracę, kontynuując ekspansję sieci na poziomie około 100 sklepów rocznie – mówi Mantas Kuncaitis, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Maxima Grupė.
źródło: Stokrotka