Stokrotka Online rozwija usługę zakupów z dostawą do domu. Na początku był Lublin i Białystok, w grudniu br. sieć sklepów uruchomiła e-sklep w kolejnych piętnastu miastach w całej Polsce.
Klienci Stokrotki Online mogą dokonywać zakupów codziennie, przez całą dobę, lub korzystając ze strony internetowej sieci. Zakupy można odebrać osobiście w wybranych sklepach lub skorzystać z dowozu. Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty do trzech godzin od złożenia zamówienia. Klient może również wybrać dogodny dla siebie czas dostawy.
– Rozwijamy ten segment kanału nowoczesnej sprzedaży, bo jest on wygodny i bezpieczny dla klientów. Oczywiście na rozwój tej formy dystrybucji niebagatelny wpływ miała pandemia. Zaczęliśmy w kwietniu z usługą odbioru zakupów w wybranym sklepie, kolejnym krokiem było uruchomienie dostaw do domów naszych klientów. Jesteśmy zainteresowani dalszym rozwojem naszego e-sklepu – mówi Konrad Majkowski, Menadżer ds. komunikacji i PR Stokrotki.
Za zakupy klient płaci podczas składania zamówienia. Płatności można dokonywać kartą płatniczą, przelewem lub BLIKiem.
Poza Lublinem i Białymstokiem, Stokrotka uruchomiła usługę zakupów on-line z dostawą do domów klientów w Bielsku Białej, Bydgoszczy, Kaliszu, Kielcach, Łomży, Olsztynie, Siedlcach, Słupsku, Szczecinie, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim, Legnicy, Opolu, Rybniku i Toruniu.