Staropolanka – marka naturalnej wody mineralnej, należąca do Uzdrowisk Kłodzkich SA – Grupa PGU (w Grupie KGHM), rozpoczyna komunikacyjne i handlowe działania w postaci loterii promocyjnej ,,Marzenia do spełnienia” dla konsumentów wody mineralnej Staropolanka.
Działania mają na celu pobudzenie i wsparcie sprzedaży wód mineralnych Staropolanka z jednoczesnym zwiększeniem wizerunkowej identyfikacji marki .
Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić wodę marki Staropolanka za minimum 10 zł, zachować dowód zakupu i zarejestrować go na stronie www.loteriastaropolanka.pl .
W trakcie loterii każdy ma szansę na wygranie przelewu na konto.
Pulę nagród stanowią:
- 3 x 10 000 zł – losowane na początek maja, czerwca i lipca
- 11 x 1 500 zł – losowane co tydzień
- 156 x 150 zł – w losowaniach codziennych
Loteria jest tak skonstruowana aby każdy jej uczestnik, po rejestracji paragonu mógł brać udział w każdym losowaniu.
– Zasięg ogólnopolski kampanii dla Loterii Staropolanka ,,Marzenia do spełnienia” pozwali dotrzeć do wszystkich konsumentów zarówno sklepów detalicznych jak i sieci handlowych, niezależnie od aktualnej sytuacji związanej z utrudnieniami i ograniczeniami w życiu codziennym. Kampania reklamowa obejmie większość kanałów komunikacyjnych ze szczególnym naciskiem na Internet (w tym nowoczesne rozwiązania analizy big data i geofencingu), media społecznościowe oraz materiały POS – wyjaśnia Marcin Bugalski, Kierownik Działu Marketingu w Uzdrowiskach Kłodzkich / Staropolance.
Aby ułatwić zakupy bez wychodzenia z domu i pomóc Polakom bezpieczniej przetrwać ten trudny czas izolacji Staropolanka oferuje także możliwość realizacji zakupu online bezpośrednio z Rozlewni Wód Mineralnych w Polanicy-Zdrój.
Loteria trwa w okresie od 14 kwietnia do 30 czerwca 2020 r.