Staropolanka z Gór Stołowych

Kampanie

Staropolanka z Gór Stołowych

05 września 2018

Pod hasłem „Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz” startuje nowa kampania reklamowa wód mineralnych Staropolanka.

Osią wrześniowej kampanii jest film „Staropolanka z Gór Stołowych”, który podkreśla zalety produktów marki – unikalny skład, bogactwo minerałów i pochodzenie z pasm górskich, zlokalizowanych na Ziemi Kłodzkiej. Na nagraniu możemy zobaczyć główne symbole Parku Narodowego Gór Stołowych, takie jak rezerwat Błędne Skały czy masyw Szczelińca Wielkiego.

Marka uruchomiła też serwis internetowy, który ma za zadanie ułatwić wybór właściwej wody, dopasowanej ze względu na potrzeby i styl życia. Odwiedzając stronę http://staropolanka.pl/wybierz-wode konsumenci mogą dowiedzieć się jakiego rodzaju woda powinna im towarzyszyć przy codziennych czynnościach.

Działania komunikacyjne Staropolanki obejmują również emisję reklam w sieci reklamowej Google. Kreacje graficzne marki z hasłem „Ważne jak żyjesz, ważne co pijesz!” mają zachęcać konsumentów do prowadzenia zdrowego trybu życia i do racjonalnego odżywiania.