Sieć Spar zakończyła rebranding kolejnych dwóch supermarketów – sklep w Poznaniu przy ul. Hetmańskiej, zlokalizowany w Centrum Handlowym Green Point oraz EUROSpar w Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej, znajdujący się w obiekcie handlowym Alfa Centrum. Tym samym na rebranding czekają już tylko trzy placówki działające pod szyldem Piotra i Pawła.
Sklep w Poznaniu jest prowadzony przez partnera detalicznego, a jego sala sprzedaży ma powierzchnię 760 mkw. Jego klienci mają do dyspozycji 6 kas, w tym 2 samoobsługowe. Powierzchnia sali sprzedaży EUROSpar w Gdańsku wynosi 1566 mkw. Sklep posiada do obsługi 5 kas. W obu lokalizacjach oferowany jest szeroki wybór warzyw i owoców, wyrobów tradycyjnych oraz artykułów spożywczych, nabiałowych, alkoholowych, chemicznych i przemysłowych. Dostępne są produkty regionalne oraz marki własnej Spar.
Klienci w placówkach Spar mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną Spar, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć Spar dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.
– W naszej sieci w Polsce mamy 4 formaty pod względem wielkości oraz lokalizacji: największy EUROSpar, następny pod względem wielkości Spar Supermarket oraz mniejsze formaty: Spar Express i Spar Mini. Jesteśmy obecni w całej Polsce i bardzo mnie cieszy, że są to zarówno duże miasta, średnie i małe miejscowości, a nawet wsie. Nasz koncept doskonale pasuje do każdego miejsca, bo stawiamy przede wszystkim na lokalność. Zachęcamy klientów, by testowali bardzo wysokiej jakości produkty naszej marki własnej Spar oraz korzystali z codziennie świeżych owoców, warzyw, pieczywa, serów czy wędlin. Przykładamy ogromną wagę do tego, aby każdy mógł znaleźć swoje ulubione produkty w dobrych cenach – podkreśla Wayne Hodson, Prezes Zarządu Wasz Sklep Spar.