Rozwój produkcji, inwestycje w nowe technologie, innowacyjne propozycje dla konsumentów wymagających szczególnej diety, zdobywanie kolejnych zagranicznych rynków i wzrost zatrudnienia – Prezes Zarządu Bogusław Miszczuk podsumowuje rok 2016 w Grupie Sokołów S.A..
– Wyprodukowaliśmy 15 tysięcy ton więcej mięs i wędlin, niż w roku ubiegłym – w tym 4 tysiące kilometrów snacków. To tyle, ile przemierzył podróżnik Marek Kamiński podczas samotnej podróży z Kaliningradu do Santiago de Compostela. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu menadżerów i pracowników Grupy Sokołów S.A. zwiększyliśmy sprzedaż rok do roku o 3%. Samochody z logo Sokołowa przejechały 5 700 000 kilometrów, co oznacza, że w 2016 roku okrążyliśmy Ziemię 142 razy. Pozyskaliśmy ponad 3,5 tysiąca nowych klientów i przygotowaliśmy 36 tysięcy promocji cenowych. Zwiększyliśmy zatrudnienie o 250 osób. Otworzyliśmy 11 nowych sklepów własnych Delikatesy Mięsne Sokołów. – podsumowuje rok 2016 Bogusław Miszczuk , Prezes Zarządu
Spółka wprowadziła ostatnio innowacyjne produkty, m.in. roladę mięsną dedykowaną tym, którzy nie chcą tracić czasu na przygotowanie dania i cenią sobie wygodne rozwiązania, szeroką ofertę wyrobów SlowCooked – wołowych i wieprzowych, przygotowanych w oparciu o przepisy restauracyjne. Wykorzystano także ciekawe elementy mięsne, które nieczęsto goszczą na stołach konsumentów, np. policzki wołowe i goleń wołową. Uwzględniając rosnące spożycie burgerów, przygotowano szeroką ofertę burgerów przygotowywanych z najwyższej jakości polskiej wołowiny. Rozwinięto propozycje grillowe, wprowadzając opakowania zawierające produkty dla całej rodziny. Poszerzono ofertę wyrobów bez konserwantów. W serii Naturrino pojawiły się nowe produkty wędzone, a dla amatorów konserw przygotowano całkiem nową linię Premium, bez dodatku konserwantów. Z myślą o tych, którzy borykają się z nietolerancją glutenu lub celiakią, wprowadzono na rynek produkty bezglutenowe – między innymi snacki wędzone i pleśniowe, Kiełbasę polską, czy Gold Salami delikatesowe.
– Polski konsument poszukuje miejsc, w których może zdobyć więcej informacji o produkcie – jego pochodzeniu, czy sposobach przygotowania. W odpowiedzi na ten trend otworzyliśmy 11 nowych sklepów pod szyldem Delikatesy Mięsne Sokołów. To tradycyjne lady, gdzie klient ma możliwość poznania całego bogatego asortymentu produktów Sokołowa.