Wiadomo nie od dziś, że wspólnie spędzony czas buduje relacje rodzinne. W tegoroczne święta warto więc zadbać o czas wolny z najbliższymi już nie tylko przed telewizorem. Co jednak zrobić, aby nie popaść w świąteczną rutynę, jednocześnie dodając życiu słodkich momentów? Pomysły zdradzi już niebawem marka Diamant w świątecznej akcji prosprzedażowej.
Przed nami kolejne święta. Polskie rodziny ponownie spędzą je razem. Warto jednak sprawić, aby były one niezapomniane i kreatywne. Do odejścia na chwilę od telewizora zachęca marka Diamant, która w najnowszej kampanii Słodkie Łączy na Święta zaprasza w zamian do kuchni, choć nie tylko.
– Mamy nadzieję, że w najbliższe Święta osłodzimy już nie tylko wigilijne potrawy i słodkie wypieki. Nasza strategia komunikacji potwierdza, że Słodkie Łączy także miłe chwile. Dlatego w kampanii prosprzedażowej wychodzimy na chwilę z kuchni i inspirujemy Polaków do tego, aby w Święta dać coś od siebie – słodki wypiek, a nawet własnoręcznie przygotowany podarunek – powiedział Paweł Maciejewski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Pfeifer & Langen Polska.
Cukrowy lider od lat jest w polskich domach, jako nieodłączny element świąt, dodający potrawom słodkości i łączący rodziny przy bożonarodzeniowym stole. Wszystko to dzięki najszerszej na rynku ofercie produktów wytwarzanych w polskich cukrowniach. Po udanej, wielkanocnej akcji Konkursowej Wiosny (gdzie przypomnijmy, producent w czasie pierwszej fali Covidu zachęcał do wspólnych chwil z Diamant – do dekorowania opakowań cukru przez dzieci, do pokazywania relacji z rodziną, do tworzenia kreatywnych słodkości czy zdań z akronimem marki), przyszedł czas na kolejne święta i kolejne zaangażowanie internautów.
W połowie listopada Diamant rozpocznie aktywną komunikację świąteczną, udowadniając w niej, że Boże Narodzenie to idealny moment na celebrowanie słodkich momentów w gronie najbliższych, tak dekorując ciasta i posypując je cukrem pudrem, jak i ubierając wspólnie choinkę własnoręcznie przygotowanymi ozdobami. Diamant w świątecznej akcji będzie zachęcał także do obdarowywania mniej klasycznymi prezentami. A jakimi? Tego dowiedzą się Państwo już od 16 listopada na stronie internetowej i w social mediach producenta.