Składamy się z wody – wybierz krystaliczną wodę prosto z górskiego źródła

Producenci

Składamy się z wody – wybierz krystaliczną wodę prosto z górskiego źródła

Żywiec Zdrój w maju br. rozpoczął kolejną kampanię edukacyjną, w której podkreśla znaczenie odpowiedniego nawodnienia i zachęca do picia wody. Działania komunikacyjne prowadzone są pod hasłem „Składamy się z wody – wybierz krystaliczną wodę prosto z górskiego źródła”.

Zachęcając do właściwych nawyków, Żywiec Zdrój w tegorocznych kreacjach reklamowych prezentuje różne sytuacje, w których kierujemy się sercem lub towarzyszą im dobre emocje. Przykładowo, serce to nie tylko metafora dobrych emocji, ale także jeden z najbardziej zasobnych w wodę organów w ludzkim ciele – składa się z niej aż w 79%. W kampanii marka pokazuje nie tylko najbardziej istotne fakty na temat nawodnienia organizmu ale przede wszystkim skupia się na emocjach i sytuacjach, dla których warto zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie. To dlatego w spotach wykorzystane zostały m.in. obrazy kochającego ojca tulącego niemowlę, przyszłej mamy wyczekującej swojego maleństwa oraz ciekawego świata ucznia, zdobywającego nową wiedzę i umiejętności. Emocjonalny przekaz, jak również sugestywne liczby mówiące o procentowej zawartości wody w organizmie mają zachęcić Polaków do częstszego sięgania po wodę prosto z górskiego źródła Żywiec Zdrój.