Sieć SPAR przeprowadziła już rebranding 35% sklepów Piotr i Paweł

Aktualności

Sieć SPAR przeprowadziła już rebranding 35% sklepów Piotr i Paweł

Sieć sklepów SPAR 23 czerwca br. otworzyła kolejną placówkę pod szyldem EUROSPAR w Warszawie. Nowy sklep przy ul. Ćmielowskiej na Tarchominie powstał w wyniku dynamicznego procesu rebrandingu sieci delikatesów Piotr i Paweł – tym samym już 35% placówek Piotr i Paweł zmieniło nazwę na EUROSPAR lub SPAR. Klienci sklepu na Tarchominie mogą korzystać z 1583 mkw. sali sprzedaży.

– Proces rozwoju sieci sklepów SPAR jest dynamiczny – udało nam się utrzymać pracę w tempie założonym w naszym harmonogramie, pomimo ogromnego wpływu pandemii COVID-19 na rynek handlu. Już 35% sklepów Piotr i Paweł zostało poddanych rebrandingowi i zmieniły szyld na SPAR. Sieć dynamicznie rozwija się także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Na dzień dzisiejszy ponad 170 sklepów jest zarządzanych przez naszych niezależnych Partnerów. Bardzo mocno angażujemy się w rynek handlowy w Polsce – rozumiemy, że polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach. Standardy sklepów sieci SPAR pozwalają nam spełnić wszystkie te potrzeby. Dokładnie analizujemy oczekiwania klientów sklepów w każdej lokalizacji, w której działamy – powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.

Proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł rozłożony jest na cały 2020 rok, aby zapewnić sprawność jego przebiegu. Sieć zarządzana przez Wasz Sklep SPAR przekroczyła 220 placówek i jest znacząco większa niż poziom założony na 2020 rok. Wasz Sklep SPAR zakłada, że do sieci rocznie będzie dołączać przynajmniej 50 nowych sklepów. Tym samym w ciągu 4 lat sieć osiągnie ponad 400 placówek.