Sieć Lidl promuje jedzenie owoców i warzyw wśród dzieci

Aktualności

Sieć Lidl promuje jedzenie owoców i warzyw wśród dzieci

31 stycznia 2017

Akcja w zakresie zdrowego odżywiania rozpocznie się 6 lutego br. Od tego dnia klienci, którzy zrobią zakupy powyżej 40 zł otrzymają Stikeez – gumowe figurki warzyw i owoców. Jeśli w zakupach znajdą się warzywa lub owoce, klienci będą mogli otrzymać dodatkową zabawkę. Działanie to ma uświadomić Polakom jak duże znaczenie ma zdrowe odżywianie. Kolekcja figurek Stikeez liczy 24 sztuki. Ponadto w tym okresie w ofercie sklepów znajdą się specjalne planszowe gry do zabawy figurkami oraz woreczki do przechowywania zabawek. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów, ale nie dłużej niż do 5 marca.

Jest to kolejna inicjatywa sieci w temacie zdrowego odżywiania. Niedawno Lidl zapowiedział, że do 2025r. zredukuje o 20% ilość soli i cukru w produktach marki własnej.