Sieć Action stawia na duże miasta i zaczyna ekspansję na północy kraju

Detal/Hurt

Sieć Action stawia na duże miasta i zaczyna ekspansję na północy kraju

11 marca 2021

Sieć dyskontów niespożywczych Action zwiększa swoją obecność w dużych miastach i rozbudowuje sieć sklepów w kierunku północy kraju. W ubiegłym tygodniu firma weszła do Krakowa, a wczoraj (tj. 11 marca) otworzyła swój trzeci market w Poznaniu i pierwszy w Myszkowie. Jeszcze w marcu sieć powiększy się o kolejne sklepy. Najważniejszym wydarzeniem będzie debiut w województwie pomorskim, a konkretnie w Gdańsku.

– Pierwszy kwartał 2021 roku to bardzo ważny okres w rozwoju Action w Polsce. Na naszym celowniku znalazły się największe aglomeracje – Kraków i Trójmiasto, gdzie do tej pory marka Action była nieobecna, oraz Katowice i Poznań, gdzie mamy już sklepy. To właśnie sukcesy, jakie osiągnęliśmy dotychczas w dużych miastach, pokazały nam, że warto postawić na ekspansję na takich rynkach. Dodatkowo, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rozbudowujemy naszą sieć dalej w kierunku północy kraju. Poza debiutem w województwie pomorskim w planach na marzec mamy jeszcze m.in. otwarcie pierwszego sklepu Action w Nakle nad Notecią. Będzie to nasza druga lokalizacja w województwie kujawsko-pomorskim – mówi Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny Action Polska.

W przypadku wszystkich tych miast Action zadbał o dogodne położenie i komfort zakupów dla potencjalnych klientów. Nowe sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych oraz głównych arterii komunikacyjnych, zapewniających okolicznym mieszkańcom oraz przyjezdnym z innych dzielnic dogodny dojazd, zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. W pobliżu znajdują się sklepy popularnych marek, które świetnie uzupełniają ofertę Action. Dzięki temu klienci mogą szybko zrobić kompleksowe zakupy. Osoby zmotoryzowane mają do dyspozycji duże parkingi, z których większość wyposażona jest dodatkowo w stojaki na rowery.

– Rozwijając sieć sklepów Action, bierzemy pod uwagę różne formaty – zarówno centra oraz parki handlowe, jak i obiekty wolnostojące. Najważniejszym czynnikiem wyboru lokalizacji jest bliskość klientów oraz potencjał ekonomiczny danego miejsca – podkreśla Sławomir Nitek.

Oprócz inwestycji w rozwój sieci sklepów, pod koniec marca Action wystartuje z pilotażowym programem instalacji kas samoobsługowych w wybranych nowych lokalizacjach. Pierwszą z nich będzie market w Gdańsku.