Ceko, niewielki zakład serowarski z Goliszewa w Wielkopolsce, w maju rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do detalistów oraz do konsumentów. Celem kampanii jest przedstawienie oferty „Serów z Goliszewa” odpowiadającej najnowszym trendom na rynku spożywczym – żywności naturalnej, tradycyjnej, bez sztucznych dodatków. Druga linia Ceko, „Sery Świata” jest odpowiedzią na poszukiwanie przez konsumentów nowych, oryginalnych smaków. Ceny serów Ceko są na kieszeń przeciętnego Polaka – rekomendowane przez firmę ceny na półce to ok. 25-30 zł za kg dla oferty wagowej i 4,29 do 4,99 zł za opakowanie plastrów. Kampania prowadzona jest w wiodących tytułach handlowych oraz w internecie – wszędzie tam, gdzie konsument poszukuje informacji o zdrowych i smacznych serach, pojawi się link to nowej strony producenta: www.ceko.pl, gdzie można poczytać o tajnikach serowarstwa, rodzajach serów i korzyściach płynących z ich spożycia.