W związku z wprowadzaniem od września pięciu nowych smaków pizzy Guseppe jesienią ruszy intensywna kampania promocyjna w TV i internecie wspierająca wprowadzenie pizzy Guseppe „Smaki Świata”. Emisja spotów zaplanowana jest od października 2016 w kluczowych stacjach telewizyjnych. Kampania w internecie i mediach społecznościach będzie wykorzystywała niekonwencjonalne i nowe formaty. Internauci mogą liczyć na różne niespodzianki, zabawy i konkursy z nagrodami. – Niewątpliwie pizza Guseppe Dr. Oetkera coraz mocniej podbija serca polskich konsumentów. Potwierdzają to stale rosnące udziały rynkowe produktu, które za maj br. w ujęciu wartościowym wyniosły już prawie 60%. Oznacza to, że w porównaniu z pierwszym półroczem zeszłego roku wrosły o kolejne blisko 15%. Jest to dla nas niezbity dowód, że długoterminowa strategia rozwoju marki Guseppe została właściwie zaplanowana i wdrożona przez firmę Dr. Oetker – mówi Joanna Olender, Senior Product Manager w firmie Dr. Oetker.