Właśnie rozpoczęła się rejestracja do ósmej edycji konkursu „Henkel Innovation Challengeˮ. Pod hasłem „Create. Learn. Grow” Henkel zaprasza studentów z całego świata do zgłaszania wizjonerskich pomysłów na produkty i technologie przyszłości.
Studenci z dowolnych uczelni i kierunków z 28 krajów mogą wcielić się w rolę menedżera ds. rozwoju i do 10 grudnia 2014 r. zarejestrować swoje innowacyjne projekty na stronie www.henkelchallenge.com. Odpowiedzenie na konkursowe wyzwanie jest bardzo łatwe. Aby wziąć udział w Henkel Innovation Challenge, studenci muszą stworzyć dwuosobowy zespół i opracować koncepcję produktu dla jednego z trzech sektorów działalności firmy – kosmetyków, środków piorących i czystości oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Zadanie polega na zidentyfikowaniu wyzwań i trendów rynkowych w 2050 roku oraz opracowaniu pomysłów zgodnych ze strategią zrównoważonego rozwoju Henkla.
– Konkurs „Henkel Innovation Challenge” to dla zdolnych studentów szansa zdobycia cennego doświadczenia, wykazania się kreatywnością w biznesie i poznania dużej międzynarodowej firmy. Dla Henkla to możliwość sprawdzenia twórczego potencjału najlepszych studentów i przedstawienia im firmy – mówi Sylwia Madej, Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu w Henkel Polska.
Uczestnicy muszą przekonać do swojego pomysłu jury złożone z menedżerów Henkla, a najlepsi wezmą udział w międzynarodowym finale, który odbędzie się w Wiedniu wiosną 2015 r. Zwycięski zespół otrzyma bilet na podróż dookoła świata o wartości 10 000 euro. Zespoły, które zajmą drugie i trzecie miejsce również otrzymają vouchery podróżne. Wszystkie trzy zespoły będą miały okazję osobiście spotkać się z dyrektorem generalnym Henkla, Kasperem Rorstedem, i zaprezentować swoje innowacyjne koncepcje.
Program mentorski i możliwości kariery
Uczestnicy otrzymają podczas konkursu kompleksowe wsparcie, poczynając od etapu przygotowań do polskiego finału. – Każda finałowa drużyna, zarówno w etapie krajowym jak i międzynarodowym, będzie korzystała z merytorycznego wsparcia doświadczonego menedżera z firmy Henkel. Dzięki temu studenci zyskają okazję do nabycia cennego doświadczenia praktycznego i nawiążą osobiste kontakty z firmą – powiedziała Sylwia Madej. Oprócz indywidualnego programu mentorskiego każdy zespół będzie mógł skorzystać z materiałów edukacyjnych i seminariów internetowych. Najlepsi i zainteresowani uczestnicy polskiej edycji otrzymają propozycję odbycia stażu w polskim oddziale Henkla.