Marka Tarczyński z początkiem października rusza z kampanią reklamową pod hasłem „SĄ SUCHE, SĄ KRUCHE, SĄ PALUSZKI”, promującą swój nowy produkt – Kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków.
Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. Tym razem, znany już widzom z poprzedniej reklamy kabanosów, strażnik Pałacu Buckingham, w charakterystyczny dla marki – humorystyczny sposób, zachwyci się nową formą Kabanosów Exclusive Easy w postaci pojedynczych paluszków. W spocie reklamowym zobaczymy je w innowacyjnym, stojącym opakowaniu ze struną, za pomocą której łatwo produkt otworzyć i ponownie zamknąć.
„SĄ SUCHE” – „SĄ KRUCHE” – „SĄ PALUSZKI” to hasła klucze, dzięki którym kampania wyjaśnia dlaczego kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków, to „Zdaniem wielu najlepsza mięsna przekąska na świecie”.
Jesienna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Wsparciem kampanii będą emisje spotów w sieciach kin. Dodatkowo marka zaplanowała szeroką promocję na nośnikach zewnętrznych w postaci reklamy, która pojawi się na autobusach w największych aglomeracjach miejskich w całej Polsce. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.
Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie szerokie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.