Projekt UKTI (brytyjskiego Departamentu ds. Handlu i Inwestycji) oraz BPCC (Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej) pt. „Taste of Britain” jest częścią kampanii Food is Great, mającej na celu wprowadzenie na polski rynek i wsparcie obecności produktów brytyjskich w polskich kanałach sprzedaży. W inauguracji tego projektu wziął udział ambasador Wielkiej Brytanii w Polsce Robin Barnett. Zaproszeni goście mieli okazję degustować produkty żywnościowe wytwarzane na Wyspach Brytyjskich. Projekt będzie realizowany poza Polską w 20 innych krajach. Będzie trwał około 10 miesięcy i został podzielony na trzy etapy (etap badawczy, etap rozmów handlowych, promocje produktów brytyjskich w punktach sprzedaży). Wielu brytyjskich producentów planuje wejście na polski rynek, nie wszystkim jednak udało się zakwalifikować do pierwszej edycji programu „Taste of Britain”. W tegorocznej edycji uczestniczą takie wyroby brytyjskie, jak m.in.: sery, mrożonki i dania gotowe, cydry, piwa, whisky, herbaty, napoje, sosy i dodatki do dań, płatki śniadaniowe. Producenci z Wielkiej Brytanii mają nadzieję, że Polacy docenią smak i wysoką jakość brytyjskich produktów, które znają dotąd wyłącznie z podróży na Wyspy Brytyjskie.