Rodzinne spotkanie gwiazd podczas Wielkiego Śniadania z Nutellą

Aktualności

Rodzinne spotkanie gwiazd podczas Wielkiego Śniadania z Nutellą

20 maja 2014

18 maja br, we wszystkich krajach, w których obecna jest Nutella, świętowano 50. rocznicę urodzin marki. W Polsce, na jej miłośników czekało Wielkie śniadanie z Nutellą, na którym zjawiło się 5 500 osób. Wśród nich, urodziny Nutelli rodzinnie świętowali m.in. Mariusz Czerkawski, Marta Kuligowska, Marcin Perchuć czy Antek Królikowski. Historie fanów Nutelli stały się dla marki inspiracją do wszystkich działań urodzinowych – to właśnie one stanowiły motyw przewodni kampanii telewizyjnej i billboardowej, konkursów oraz Wielkiego śniadania z Nutellą. 18 maja 2014 r. na fanów Nutelli czekała uczta na świeżym powietrzu, rodzinne atrakcje oraz specjalni goście. Na tę okazję, przygotowano prawie 1000 słoików Nutelli, 300 krzeseł, niemal 80 stołów i niezliczone zastępy kelnerów. Tego dnia powstało po 3000 naleśników, tostów i gofrów. Wydano również 2000 śniadań z Nutellą. O ucztę dla ciała zadbali uczestnicy programów Top Chef i Master Chef, a wśród nich: Charles Daigneault, Martin Gimenez Castro, Kinga Paruzel, Diana Volokhova. Ucztę dla zmysłów, zapewnili znani i lubiani goście, którzy podzielili się, własnymi historiami z Nutellą. Wśród nich znaleźli się Anna Popek, Dorota Gardias, Magda Steczkowska, Katarzyna Dowbor, Ewa Gawryluk i Waldemar Błaszczyk, Mariusz Czerkawski, Teresa Lipowska, Rafał Cieszyński, Marta Kuligowska, Tomasz Schimscheiner oraz Małgorzata Ostrowska-Królikowska z synem, Antkiem Królikowskim. Wielkie śniadanie z Nutellą Wszyscy uczestnicy Wielkiego śniadania z Nutellą przez 5 godzin mieli okazję wziąć udział w licznych konkursach i przyjąć solidną dawkę energii podczas zajęć z jogi śmiechu. Najważniejsze tego dnia były jednak historie, którymi goście dzielili się za pośrednictwem przekazów z videobudki, zdjęć i obrazów pozostawionych w specjalnie przygotowanej galerii. Własny ślad można było również zostawić w wielkim labiryncie i na etykiecie 4-metrowych słoików Nutelli. Wszystko odbywało się przy dźwiękach największych hitów ostatnich pięćdziesięciu lat. 50 lat pełnych uczuć Idea 50 lat pełnych uczuć to 5 dekad wielu osobistych historii związanych z Nutellą. Status marki kultowej, Nutella zawdzięcza fanom na całym świecie. Planując obchody 50. urodzin, marka postanowiła przekazać im głos i w ten sposób podziękować za wsparcie i zaangażowanie.