Projekt Radio SPAR zgodnie z założeniem systematycznie zwiększa swój zasięg i wchodzi do kolejnych sklepów sieci. Aktualnie sześćdziesiąt sześć placówek emituje swoim klientom treści radia SPAR – wkrótce dołączą do nich kolejne.
Radio SPAR to dedykowana sklepom SPAR usługa nakierowana na reklamę produktów dostępnych w ofercie sieci za pośrednictwem muzyki i komunikatów emitowanych w sklepie. Projekt, który powstał z myślą o poszerzeniu kanałów dotarcia z przekazem marketingowym, okazał się pomocny również dla samych właścicieli sklepów SPAR, którzy do tej pory chcąc puszczać muzykę w swojej placówce zmuszeni byli uiszczać opłaty do ZAIKS-u. Dzięki Radiu SPAR obowiązek ten przejęła na siebie sieć.
– Zależało nam, aby połączyć przyjemne z pożytecznym czyli sprawić, że zakupy w SPAR dzięki przyjemnym dla ucha dźwiękom będą upływały klientom w miłej atmosferze oraz na bieżąco dostarczać informacji o najnowszych promocjach, akcjach i wydarzeniach, jakie organizujemy – mówi Łukasz Michalak, Specjalista ds. Marketingu SPAR odpowiedzialny za projekt Radia SPAR. – Stopniowo będziemy wdrażać radio do kolejnych sklepów, docelowo chcemy, aby cała sieć korzystała z usługi, która jest świetnym alternatywnym rozwiązaniem dla sklepów chociażby z powodu opłaty, która w porównaniu z opłatami na rzecz ZAiKS, STOART, ZPAV, jest wyjątkowo atrakcyjna – dodaje Łukasz Michalak.
Radio to jeden z wielu wdrażanych przez sieć projektów SPAR, które mają na celu usprawnienie funkcjonowania sieci na różnych płaszczyznach. To również odpowiedź na zmieniające się postawy konsumentów i wyjście naprzeciw ich rosnącym oczekiwaniom.