Pyszna, rodzinna przygoda – nowa kampania Hochland

Producenci

Pyszna, rodzinna przygoda – nowa kampania Hochland

W połowie lipca wprowadzona została na rynek linia kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny! To absolutna nowość w kategorii serów topionych – produkty zawierają 100% naturalnych składników – pierwszy taki ser w Polsce. Sprzedaży nowej linii serów Hochland towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania promocyjna 360o, która startuje z początkiem września.

Firma Hochland, jako pierwsza na rynku polskim, wprowadziła tego typu produkt w kategorii serów topionych. Hochland Naturalnie, że pyszny! to 100% naturalnych składników i 100% pysznego smaku. Dostępny jest w pięciu wariantach smakowych – ze śmietanką, Gouda, Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Maasdamer, Emmentaler. Opakowanie wyróżnia się oryginalnym designem i naturalną w dotyku teksturą. W badaniu przeprowadzonym w celu oceny opakowania aż 96% respondentów potwierdziło, że nowy design kubków podoba im się .

Wprowadzenie na rynek linii Hochland Naturalnie, że pyszny! w kubkach, to odpowiedź marki na oczekiwania konsumentów oraz zmieniające się trendy rynkowe. Konsumenci oczekują pysznych produktów oferujących pełnię smaku, jednocześnie coraz uważniej czytają etykiety i poszukują na półce sklepowej produktów o prostym składzie, z naturalnych składników.

– Naturalnie, że pyszny! to pierwszy w Polsce ser topiony w 100% z naturalnych składników, oferujący 100% pysznego smaku. Będziemy to podkreślać w kampanii – w telewizji, Internecie, mediach społecznościowych. Zaplanowaliśmy także wiele angażujących działań – degustacje w punktach sprzedaży czy współpracę z influencerami. W spotach reklamowych podkreślamy ważną dla Hochland rodzinną atmosferę, ciepłe, pozytywne emocje z elementami zaskoczenia i humoru. Chcemy, aby Hochland Naturalnie, że pyszny! dodawał pyszności codziennym chwilom Polaków, nie tylko podczas rodzinnego śniadania – mówi Marketing Manager Radosław Jurkowski.

Spot „Pyszna rodzinna przygoda” emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w dwóch wersjach 15 s i 30 s. Dodatkowo przygotowano szereg spotów przeznaczonych do emisji w Internecie. W ramach kampanii przeprowadzono również szerokie działania w Social Media, zaangażowano influencerów oraz prowadzone są działania Public Relations w mediach konsumenckich i branżowych.

oprac. P.Ł.