PKN Orlen oraz Eurocash wspólnie opracowali unikalną koncepcję sklepu, która jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów, dla których ważne są czas i wygoda.
Dzięki współpracy obu firm na wybranych stacjach Orlen klienci będą mogli zrobić pełne zakupy, po konkurencyjnych cenach, w zaadaptowanych do nowego formatu sklepów Delikatesy Centrum. Pierwszy taki obiekt został otwarty na stacji Orlen przy ul. Wyszogrodzkiej 150 w Płocku.
– Jako największy operator sieci stacji paliw w Polsce nie możemy i nie chcemy stać w miejscu. Konsekwentnie szukamy nowych możliwości rozwoju i stąd też decyzja o podjęciu współpracy z doświadczonym partnerem. Założyliśmy, że nowe rozwiązania ułatwią życie codzienne naszych klientów, skracając czas przeznaczany na zakupy i tankowanie samochodu. Pilotaż pokaże nam, jak sprawdzają się w praktyce wspólnie wypracowane formaty – powiedział Marek Balawejder, dyrektor wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej PKN Orlen.
– Tworząc koncepcję małego supermarketu, który będzie przyciągał klientów na stacje paliw, czerpaliśmy z naszych dotychczasowych doświadczeń w tworzeniu i zarządzaniu Delikatesami Centrum, jako silną marką detaliczną, oraz bogatych doświadczeń ekipy PKN Orlen. Wspólnie podejmujemy ryzyko tego innowacyjnego konceptu i przez najbliższy rok będziemy dążyć do jego dopracowania, zwiększenia efektywności oraz znalezienia modelu, który – mamy nadzieję – będzie mógł być z powodzeniem wdrażany na kolejnych wybranych stacjach ORLEN – powiedział Pedro Martinho, członek Zarządu Eurocash.
Równolegle z otwieraniem sklepów Delikatesy Centrum na wybranych stacjach paliw, Eurocash i PKN Orlen ściśle współpracują ze sobą w celu zwiększenia efektywności stacji ORLEN w segmencie convenience.