Już w pierwszym miesiącu po zakończeniu pilotażu, aplikacja mobilna sieci sklepów Żabka przekroczyła milion użytkowników. Dodatkowo „żappka” stała się jedną z najpopularniejszych, bezpłatnych aplikacji w Google Play i App Store, będąc częściej pobieraną niż aplikacje takie jak: Youtube, Facebook czy Messenger.
– Nasza aplikacja znajduje się w ścisłej czołówce najczęściej pobieranych aplikacji w Polsce, a nie prowadzimy sprzedaży online. To najlepszy dowód na to, że w pełni odpowiedzieliśmy na oczekiwania klientów, stwarzając nowe możliwości prezentacji naszej oferty połączonej z programem lojalnościowym. Codziennie odnotowujemy kilkadziesiąt tysięcy nowych rejestracji, a sprzedaż produktów promowanych w aplikacji stale rośnie – podkreśla Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.
Aplikacja przyciąga użytkowników ciekawymi promocjami oraz możliwością zbierania żappsów i wymieniania ich na nagrody. Każda wydana złotówka w sieci Żabka to 4 żappsy, do tej pory użytkownicy „żappki” zebrali ich już kilkaset milionów. Najczęściej odbieraną nagrodą jest hot dog, oferowany w ramach Żabka Café. Jeśli chcielibyśmy ułożyć pionowo wszystkie hot dogi odebrane jako nagroda w aplikacji, to ich wysokość równałaby się ponad 42 wieżom Eiffela lub 136 długościom boisk piłkarskich.
Żabka ma w planach wzbogacanie aplikacji o nowe funkcje oraz komunikowanie jej benefitów akcjami marketingowymi.