Nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki

Aktualności

Nowa usługa w aplikacji mobilnej Żabki

Sieć Żabka dodała do aplikacji mobilnej żappka nową funkcjonalność – Żappka Post – możliwość śledzenia zamawianych przesyłek. Wprowadzenie nowej usługi w aplikacji to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci. Od teraz w aplikacji żappka można zbierać żappsy, odbierać nagrody, płacić, a także śledzić i odbierać paczki. Nowa funkcjonalność pozwoli sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek, a dla jej klientów oznacza wygodny i bezpieczny, bo bezdotykowy, odbiór paczek obok domu. Badania wskazują, że 69 proc. respondentów przyznaje, że wygoda podczas dokonywania zakupów jest dla nich bardzo ważna, a 65 proc. pytanych szuka rozwiązań, które ułatwiają im życie. Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6500 placówek prowadzonych przez ponad 4900 franczyzobiorców pod marką Żabka.