Podsumowanie roku w drogeriach dm

Detal/Hurt

Podsumowanie roku w drogeriach dm

– 2023 to był rok intensywnej i bardzo owocnej pracy. Zwiększyliśmy liczbę naszych sklepów w Polsce o ponad 100% i planujemy ją podwoić w przyszłym roku. Powiększamy nasz zespół, jesteśmy coraz aktywniejsi marketingowo i coraz mocniej wrastamy w tkankę miejską lokalnych społeczności – mówi Markus Trojansky, dyrektor obszaru ekspansji w Niemczech i dyrektor zarządzający dm-drogerie markt w Polsce, podsumowując mijający rok i zdradzając plany na kolejny.

21 sklepów, w tym 12 nowo otwartych, 270 pracowników, 17 Akcji Kasjerskich, które wsparły lokalne społeczności łączną kwotą 195 186,88 zł. Z takim wynikiem drogerie dm zamykają 2023 rok  w Polsce.  W 2024 roku chcą kontynuować ekspansję w południowo-zachodniej części kraju otwierając ponad 20 nowych punktów sprzedaży. Drogerie dm obecne są w Polsce od półtora roku. Swoją siedzibę mają we Wrocławiu. Tam otworzyły pierwszy sklep i również tam rozwijają się dynamicznie.

– Zależało nam, aby właśnie we Wrocławiu klienci mieli możliwości szybkiego i wygodnego robienia zakupów w najbliższej okolicy swojego zamieszkania. To było ambitne założenie, ale w pełni je zrealizowaliśmy. Dzisiaj mamy już 4 sklepy w różnych częściach miasta i z pewnością nie jest to nasze ostatnie słowo – mówi Markus Trojansky, dyrektor obszaru ekspansji w Niemczech i dyrektor zarządzający dm-drogerie markt w Polsce. –  2023 to był rok intensywnej i bardzo owocnej pracy. Zwiększyliśmy liczbę naszych sklepów o ponad 100% w Polsce i planujemy ją podwoić w przyszłym roku. Powiększamy nasz zespół, jesteśmy coraz aktywniejsi marketingowo, wrastamy w tkankę miejską lokalnych społeczności. Wciąż pracujemy nad budowaniem rozpoznawalności marki i umacniamy wyniki sprzedaży we wszystkich kanałach. W 2024 będziemy kontynuować naszą strategię rozwoju na wielu poziomach – przez zwiększanie liczby sklepów, dotarcie do nowych województw, nowe koncepty aranżacji wnętrz, wzmocnienie e-commercu, czy asortymentu  – dodaje Trojansky.

Dzięki spółce technologicznej dmTECH drogerie wystartowały z projektem pilotażowym wdrażając własny chat dmGPT. W roku obrotowym 2023/2024 wdrożony zostanie pierwszy dmChatBot nie tylko w Niemczech, ale dla całej grupy firm. Sztuczna inteligencja będzie jeszcze bardziej wspierać procesy i zespoły dm w podnoszeniu jakości i komfortu pracy.

Celem dm jest konsekwentne dostarczanie niezawodnych, przystępnych cenowo i pożądanych produktów drogeryjnych i usług klientom we wszystkich 14 krajach, w których jesteśmy obecni. W realizacji tego planu kluczową rolę odgrywa polityka cenowa. dm gwarantuje atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie.

źródło: dm
Oprac.: Klaudia Walkowiak