Od 60 do 100 nowych sklepów spożywczych może otworzyć w całym kraju polska sieć Polska Grupa Supermarketów. Sieć analizuje obecnie wiele możliwości inwestycyjnych oraz opcji przejęcia poszczególnych punktów współpracujących w ramach innych sieci. Pierwszym etapem jest budowa 10 nowych punktów na Dolnym Śląsku. Do tej pory PGS koncentrowała się na działalności w centralnej i wschodniej Polsce. Sklep osiedlowy oferujący pełen wachlarz produktów spożywczych, do którego z chęcią wracamy, będący częścią naszego codziennego życia – tak wygląda przepis na sukces wg Michała Sadeckiego, prezesa sieci PGS, skupiającej obecnie ok. 600 sklepów na terenie całej Polski. Zgodnie z obraną polityką, marka chce inwestować głównie w punkty osiedlowe o powierzchni nieprzekraczającej 250-400 mkw. W ostatnich dniach do PGS przyłączyło się kilkanaście sklepów dotychczas współpracujących w ramach innych sieci. Pojawienie się PGS na Podhalu oraz w Wielkopolsce jest dla firmy debiutem w tych regionach Polski.