Pepsi Vintage

Aktualności

Pepsi Vintage

PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 r. Od początku września do grudnia 2018 r. legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Styl vintage jest uwielbiany w kulturze popularnej na całym świecie i wciąż wpisuje się w trendy. Polega na używaniu rzeczy pochodzących z innych epok lub stylizowaniu ich na takie, względnie na łączeniu stylów z różnych epok; mimo że wywodzi się ze świata mody, osadził się w innych obszarach życia. Teraz każdy może cieszyć się kolekcją 6 grafik na puszkach i butelkach z limitowanej edycji Pepsi Vintage. To świetna okazja dla kolekcjonerów, a jednocześnie silne nawiązanie do koncepcji „Pepsi wszystkich pokoleń”, podkreślającej dziedzictwo i bogatą historię marki. Opakowania wyróżniające się grafikami z minionych dekad, zachęcają każdego do sięgnięcia po napój w ulubionej odsłonie vintage. Od konsumentów zależy, czy wolą poczuć amerykański klimat pin-up z lat 50., czy późniejszy styl hippie. Mogą też powspominać lata 90. i czas po roku 2000, dzięki wersjom opakowań dostępnych wówczas także w Polsce.

Wprowadzenie limitowanej edycji opakowań Pepsi wspiera kampania marketingowa utrzymana w klimacie vintage. Rozpoczęła się 17 września 2018 r. i potrwa do połowy listopada. Będzie obejmować działania reklamowe w telewizji, Internecie, a także w kinach. Spot reklamowy promujący kampanię pokazuje ludzi z różnych pokoleń, tańczących w rytm utworu Daddy Cool – muzycznego hitu z lat 80. Wszystkich łączy jedno – legendarna marka  Pepsi. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM).