Aplikacja Payback z nową funkcją Payback Go od listopada jest dostępna dla klientów dwóch największych partnerów Programu: sieci stacji paliw bp oraz sklepów wielkopowierzchniowych Kaufland. Dzięki niej każdy uczestnik Programu, który znajdzie się w pobliżu danej stacji lub sklepu, będzie mógł od razu zapoznać się z wszystkimi ofertami od danego partnera.
Payback Go to rozwiązanie oparte na geolokalizacji. Podobnie jak w przypadku innych tego typu usług użytkownik musi wyrazić zgodę na udostępnianie swojej lokalizacji. Dzięki temu, jeśli tylko znajdzie się w promieniu 200 m od stacji bp lub Kauflandu, otworzy aplikację i kliknie w logo partnera, uzyska dostęp do przygotowanych dla niego kuponów i treści związanych wyłącznie z wybraną marką.
– Zależy nam, aby zakupy na stacjach bp i w sklepach Kaufland przebiegały szybko i sprawnie, szczególnie teraz. Po aktywacji Payback Go wystarczy jedno kliknięcie, aby użytkownicy aplikacji zyskali dostęp do przygotowanych dla nich aktualnych promocji w miejscu, w którym właśnie się znajdują. Dzięki temu oszczędzą nie tylko czas, ale i pieniądze – w postaci punktów do wykorzystania przy okazji kolejnych zakupów – mówi Anna Koksa, Mobile Marketing Specialist z Payback Polska.