Parówki z szynki Tarczyński

Kampanie

Parówki z szynki Tarczyński

Po raz pierwszy w historii marki Tarczyński ruszyła kampania promocyjna parówek z szynki. Tarczyński wyznaczył standard jakości kategorii kabanosów w Polsce i to samo zamierza zrobić w kategorii parówek, rozpoczynając kampanię reklamową parówek z szynki. Parówki z szynki dzięki najwyższej na rynku mięsności są wyjątkowo pożywne i smaczne.   Kampania będzie obecna szeroko w mediach – nie tylko w telewizji, ale także w intrenecie oraz na billboardach promocyjnych i materiałach POS. Tym razem akcja spotu dzieje się … w Japonii.

Tarczyński w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi, wprowadza odświeżone opakowania dla parówek. Wyróżnikami rynkowymi nowych opakowań są: funkcjonalność w  postaci dwóch porcji – dzięki czemu dłużej pozostają świeże oraz najwyższa mięsność w kategorii parówek komunikowana w bardzo czytelny sposób. Parówki Tarczyński jako jedne z nielicznych są produktem bezglutenowym.