W ramach najnowszej kampanii Owoców Świata Tymbarku rozpoczęły się dwie wyjątkowe akcje konsumenckie. Akcja promocyjna Owoców Świata przeprowadzana jest pod hasłem „Zostań Królem Miejskiej Dżungli”. Zebrane 8 etykiet z limitowanej serii można wymienić na stylowe cardboardy – gogle przenoszące w wirtualną rzeczywistość. Gadżety można odbierać w 130 sklepach Diverse. Natomiast motyw „miejskiej dżungli” pojawił się w najnowszym spocie Owoców Świata – animacja zrealizowana w technologii 360 stopni prezentuje szalony świat, w którym władzę nad miastem przejęły zwariowane zwierzęta. Właśnie na podstawie tego video powstał konkurs angażujący kreatywnych internautów. Zabawa potrwa do 10 sierpnia – co tydzień za najlepsze odpowiedzi na pytania Tymbarku można otrzymać smartphona lub jeden z 33 bonów o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Diverse. Działaniom marki towarzyszy kampania VOD, kampania bannerowa, a także komunikacja w mediach społecznościowych.