OSM Łowicz ponownie sponsorem głównym „Wakacyjnej Trasy Dwójki”

Producenci

OSM Łowicz ponownie sponsorem głównym „Wakacyjnej Trasy Dwójki”

OSM Łowicz w tym roku ponownie zapakował plecak i na początku  lipca wyruszył w drogę z “Wakacyjną Trasą Dwójki” w roli sponsora głównego. Organizatorem wydarzenia i patronem medialnym jest TVP2.

Koncerty odbędą się w 10 miastach.

📍 10.07 Augustów – Hity domówek

📍 17.07 Włocławek – Muzyka romska

📍 24.07 Stalowa Wola – 30 lat disco polo

📍 31.07 Łomża – Folk Festival

📍 07.08 Stężyca – Hity wszech czasów

📍 15.08 Elbląg – Festiwal piosenki wojskowej państw NATO

📍 21.08 Zabrze – Niech żyje biesiada!

📍 27.08  Sopot – Wielki jubileusz Pytanie na śniadanie

📍 28.08 Sopot – Zakończenie lata

Wspaniała pogoda, znani Artyści, wspaniała muzyka i łowickie barwy.

Jest to jedno z działań zaplanowanych w tym roku przez OSM Łowicz, który konsekwentnie realizuje objęty kierunek działań marketingowych oparty o kompleksową strategię wypracowaną w 2020 roku. Najważniejszym celem strategii jest umacnianie wizerunku marki, która przeszła dużą zmianę wizualną opakowań wszystkich kategorii. Wykorzystywane jest do tego szerokie spektrum narzędzi marketingowych. Fundament komunikacji stanowi angażowanie się w duże projekty głównych stacji telewizyjnych i radiowych, co umożliwia dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu jest cyklicznie obecna w kącikach kulinarnych czołowych formatów telewizji śniadaniowej “Pytanie na Śniadanie” oraz „Dzień dobry TVN”, obecna z kampanią sponsorską emitowaną w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz stacjach radiowych, stawia dużą rolę na działania online, nie tylko poprzez formaty reklamowe i video, ale również współpracę z Influencerami. Duży nacisk kładzie na komunikację środowiskową poprzez wdrażanie rozwiązań przyjaznych dla środowiska, jak m.in. wdrożenie do oferty opakowania do produktów aseptycznych bez warstwy aluminium, które jest jedynym takim rozwiązaniem na polskim rynku.

Podjęte działania zostają zauważone przez klientów, co przekłada się na bieżące wyniki świadomości marki i wskaźniki sprzedażowe wskazując, że obrana strategia przynosi zakładane rezultaty.

źródło: OSM Łowicz