We wrześniu startuje nowa promocja konsumencka marki Kotlin. W ramach akcji „Bądź widoczny na drodze” do poczytnych magazynów kobiecych, o życiu gwiazd i modzie oraz ketchupów Kotlin dołączone zostaną odblaskowe paski i zawieszki dla dzieci.
Brawurowa jazda samochodem, brak odpowiedniej edukacji, mały horyzont widzenia dzieci i ich słaba widoczność na drodze – mimo wielu kampanii społecznych oraz starań rodziców i nauczycieli – każdego roku na polskich drogach ma miejsce wiele wypadków i kolizji drogowych z udziałem najmłodszych. Początek roku szkolnego to czas, w którym dorośli powinni szczególnie zatroszczyć się o najmłodszych i ich bezpieczną drogę do szkoły. W trakcie trzymiesięcznej promocji marki Kotlin – dodatkowo wspieranej aktywnością w Internecie oraz kampanią w prasie konsumenckiej – 700 tysięcy odblasków trafi do setek tysięcy polskich dzieci. Praktyczny odblask przyczepiony do tornistra to element szczególnie ważny jesienią – gdy szybko zapada zmrok, a dzieci wracają ze szkoły.