Nowy międzynarodowy slogan Pepsi

Aktualności

Nowy międzynarodowy slogan Pepsi

09 stycznia 2019

Pepsi® zaprezentowała nową platformę marketingową i slogan we wszystkich znakach towarowych: FOR THE LOVE OF IT™, czyli „z miłości do tego”. W ciągu nadchodzącego roku w ponad 100 krajach na świecie pojawią się różnorodne treści FOR THE LOVE OF IT, które będą promować napój gazowany dla najmłodszych pokoleń.

– Slogan FOR THE LOVE OF IT to nasz apel, który wzywa wszystkich do pójścia na całość z miłości do czegoś, od pasji i zainteresowań jak piłka nożna i muzyka – skomentował Roberto Rios, starszy wiceprezes do spraw marketingu w grupie międzynarodowych napojów w PepsiCo.

Już od dziesięcioleci muzyka jest w samym sercu marki Pepsi, a slogan FOR THE LOVE OF IT ma kontynuować tę tradycję i zainspirować współczesne pokolenie muzyki do życia pasją. W 2019 r. Pepsi po raz kolejny łączy siły z legendą branży muzycznej Simonem Fullerem w zakresie najnowszej, przełomowej inicjatywy: zespołu pop Now United. Od Chin do Brazylii, od Rosji po Indie Now United to nowy koncept muzyki pop, który obejmuje 14 piosenkarzy i tancerzy z wielu krajów i mających na swoim koncie miliony obserwujących w mediach społecznościowych. Wschodzące gwiazdy zespołu Now United nagrają odświeżony dżingiel Pepsi oraz nowy muzyczny kod marki, które będą w samym sercu sloganu FOR THE LOVE OF IT we wszystkich znakach towarowych. W ciągu roku, kiedy zespół Now United będzie w trasie koncertowej na świecie, Pepsi będzie tworzyć niezapomniane doświadczenia i treści z grupą i jej fanami.