Od stycznia 2016 r. stanowisko dyrektora handlowego Alma Market objął Maciej Wojciechowicz. Do jego obowiązków należy realizacja nowej strategii sprzedaży w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dystrybucji. Maciej Wojciechowicz jest absolwentem London School of Economics, jednej z najważniejszych szkół wyższych na świecie specjalizujących się w ekonomii i naukach społecznych. Swoje doświadczenie w handlu detalicznym zaczął zdobywać już w 16. roku życia. Jako nastolatek sprzedawał artykuły spożywcze u swojego dziadka w Anglii. Do dziś pamięta serdeczne relacje z klientami i atmosferę panującą w sklepie, która bardzo przypomina mu klimat dzisiejszej Almy. Maciej Wojciechowicz w trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z największymi, międzynarodowymi sieciami handlowymi. W Grupie Metro, przy wsparciu firmy Bain & Company tworzył i wdrażał strategię zarządzania kategoriami produktów w sklepach działających na obszarze Niemiec, Czech, Ukrainy i Rosji. Jako członek zarządu i dyrektor handlowy odpowiadał za sprzedaż w B&Q w Chinach. Przez kilka lat pełnił funkcję prezesa na Europę Wschodnią spółki Kingfisher, właściciela sieci sklepów Castorama. Jest także założycielem sklepu internetowego megastore.pl z elementami wyposażenia domu i ogrodu, obecnie funkcjonującego jako Nexterio.pl. W Almie Maciej Wojciechowicz odpowiada za proces sprzedaży, operacje logistyczne oraz działania marketingowe.