W Białymstoku oraz w Izabelinie otworzyły się dwie nowe placówki partnerskie Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten. Oba punkty zostały uruchomione w nowej formie obrandowania, która teraz będzie standardem dla sklepów Grupy w całej Polsce. Mimo pandemii ekspansja Grupy Chorten szybko postępuje, obecnie jest w niej 1895 placówek. Dołączają do niej zarówno funkcjonujące już sklepy niezależnych detalistów w całej Polsce, jak i placówki przedsiębiorców, którzy postanowili otworzyć nowe sklepy właśnie pod marką Grupy.
W województwie podlaskim w ostatnich dniach powstały dwa nowe miejsca na handlowej mapie. Pierwszy ze sklepów mieści się przy ul. Hetmańskiej 79 w Białymstoku, drugi – przy ul. Ordynackiej 9 w podbiałostockim Izabelinie. Obie placówki działają w formule mini delikatesów, położone są w dobrej lokalizacji, bo w miejscach, gdzie rozwija się nowe budownictwo mieszkaniowe. Oczywiście w związku z pandemią nie organizowano specjalnych otwarć, ale klienci mogą tam już robić codzienne zakupy z promocjami, stosując się do limitów osób przebywających jednocześnie w sklepie.
Obydwa punkty zostały otwarte pod nową formą oszyldowania Grupy Chorten. Co prawda logo nie uległo dużej zmianie, natomiast zmieniła się technologia kasetonów, które sprawiają, że sklepy wyglądają bardziej nowocześnie i są lepiej widoczne. Pojawił się na nich czerwony żywy kolor oraz wycinane laserowo litery świecące jasnym światłem z napisem Chorten – Polska Grupa Sklepów Spożywczych. Te biało-czerwone kolory to nawiązanie do tego, że sieć ma polskie pochodzenie.